Prowadzimy kompleksowe kampanie AdWords. Jest to reklama tekstowa, która pojawia się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania Google. Pomożemy Ci niezależnie od Twojego budżetu oraz wymagań. Nasze doświadczenie pozwala nam zagwarantować Ci odpowiednią skuteczność działań. Dobrze wiemy że celem jest wzrost sprzedaży w Twojej firmie.
Rozwijaj swoją firmę dzięki Google Ads
Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pojawienie się w sieci. Reklamy Google dają natychmiastowe rezultaty – Twoje ogłoszenia pojawiają się Internecie prawie zaraz po tym, jak zostaną wdrożone. Jeśli Internet traktujesz jako przestrzeń do pozyskiwania klientów, wykorzystanie tej usługi to konieczność. Dodatkowo za reklamę płacisz wyłącznie wtedy, gdy potencjalny klient wyląduje na Twojej stronie!
Wyświetlaj reklamy wtedy, gdy ktoś szuka tego, co oferujesz
Ogromną przewagą reklam Google nad innymi metodami reklamowania się w Internecie jest możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej. Koniec z kierowaniem reklam do osób, które w żaden sposób nie są zainteresowane Twoją ofertą! Dzięki Google Ads możesz kierować swoje ogłoszenia tylko do użytkowników mieszkających w danym regionie, mówiących określonym językiem, szukających konkretnych produktów czy mających wybrane zainteresowania.
Zaufali Nam
Reklamy
W oparciu o geolokalizację
Google daje nam zestaw narzędzi do pomiaru efektywności kampanii reklamowej. Mamy podgląd do wykresów i cennych danych, które pozwalają zweryfikować skuteczność tego rozwiązania.
Poza tym, pozwala nam kierować reklamę do wybranej grupy odbiorców, w oparciu o lokalizację. Dzięki temu, możesz samodzielnie wybrać na jaki obszar chcesz się reklamować – od najbliższej okolicy, aż po cały kraj!
Możemy wybrać obszary, na których reklama będzie wyświetlana(niebieski kolor), oraz wykluczyć obszary (czerwony kolor), gdzie ma się nie wyświetlać.
Mamy pełną kontrolę nad kosztami oraz harmonogramem wyświetlania reklam. Możemy wybrać dni tygodnia, w których będzie się wyświetlała nasza reklama, a nawet doprecyzować godziny emisji.
Pay Per Click
Płacisz za kliknięcie!
Kampania PPC (ang. Pay Per Click) umożliwa nam wyświetlenie swojej reklamy na szczycie listy wyszukiwań, gdzie jak już wiemy – klika 84% użytkowników. Jak nazwa tego typu kampanii sugeruje – płacimy, w momencie kiedy ktoś kliknie w nasz odnośnik.
Ile kosztuje kampania Google AdWords? Jak się do tego zabrać?
Nie ma minimalnej kwoty, budżet może być minimalny. Nie ukrywajmy jednak – im więcej zainwestujemy, tym większą skuteczność osiągniemy. Jednak Google daje nam dużą dozę elastyczności. Mamy pełną kontrolę nad wydatkami, w każdej chwili możemy ograniczyć lub wstrzymać naszą kampanię reklamową, ograniczając jej koszta.
Wiarygodny partner dla Twojego biznesu
Reklama Google to odnoga marketingu, której nauczyć się można tylko przez do-świadczenie. Nasi specjaliści SEM to osoby, które od wielu lat zajmują się reklamą PPC. Współpracujemy tylko z najlepszymi ekspertami.
54
miesiące gwarancji
Przygotowane przez nas projekty są najwyższej jakości. Potwierdzeniem jest pakiet powdrożeniowy, który obejmuje wszystkie nasze projekty bez dodatkowych opłat.
Profesjonalizm
Za stronę płacisz tylko raz - nie ma żadnych ukrytych płat ani abonamentów. Na zakończenie projektu wszystkie prawa autorskie są przenoszone na zamawiającego.
Skuteczność
Za stronę płacisz tylko raz - nie ma żadnych ukrytych płat ani abonamentów. Na zakończenie projektu wszystkie prawa autorskie są przenoszone na zamawiającego.
Brak ukrytych kosztów
Za stronę płacisz tylko raz - nie ma żadnych ukrytych płat ani abonamentów. Na zakończenie projektu wszystkie prawa autorskie są przenoszone na zamawiającego.
Support
Za stronę płacisz tylko raz - nie ma żadnych ukrytych płat ani abonamentów. Na zakończenie projektu wszystkie prawa autorskie są przenoszone na zamawiającego.
Największe zalety reklam Google
Natychmiastowe efekty
Reklama Google zaraz po zaakceptowaniu zaczyna działać na Twoją korzyść. Stajesz się widoczny w Internecie, gdy tylko użytkownik wpisze odpowiednie frazy w wyszukiwarce. Ponadto możesz je szybko modyfikować i dostosowywać do zmieniających się okoliczności. Święta? Konkretne wydarzenie? Oferta specjalna lub promocja? Uwzględnij to w swoich reklamach!
Precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej
Odpowiednio zoptymalizowane reklamy Google są po prostu trafne. W promowane przez Ciebie linki klikają tylko osoby, które rzeczywiście są zainteresowane Twoją ofertą – dzięki temu płacisz tylko za wybrany ruch. Dodatkowo, dzięki remarketingowi, możemy odszukać użytkowników, którzy byli wcześniej na Twojej stronie i ponownie zachęcić ich do zakupu.
Superdokładna analityka i mierzalność
Google Ads to liczby, które nie przekłamują rzeczywistości. Cały czas masz dostęp do pełnych statystyk, z których dowiesz się, ile osób kliknęło w Twoją reklamę, ile dokonało zakupu i jak wyglądała cała ścieżka zakupowa. Możesz też na bieżąco sprawdzać, które słowa kluczowe cieszą się największą popularnością i regularnie wdrażać niezbędne optymalizacje.